close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהן הלוואות שאינן בבעלות הבנק?

מערכת שורשכב שבט, תשפד01/02/2024

באמצעות מלווים מקוונים וכן פלטפורמות עמית לעמית, הלווה יכול לעבור את כל ההליך באינטרנט ובכך לחסוך זמן ודרישה לביקורים פרטניים בסניף של הבנק

תגיות:
צילום: freepik

הלוואות חוץ בנקאיות הם שירותים פיננסיים הניתנים ע"י חברות הלוואות שאינם בנקים מסורתיים. הם מספקים אפשרות אחרת למימון עבור אנשים פרטיים או עסקים שעשויים לא להיות זכאים לקבלת להלוואות בנקאיות מסורתיות ממגוון סיבות, כולל היסטוריה של אשראי גרועה או בטחונות לא מספקים. הלוואות אלו נוטות להיות הרבה יותר גמישות ונגישות ומאפשרות ללווים גישה מהירה ויעילה. הם יכולים להיות מנוצלים למטרות רבות ושונות כגון הוצאות אישיות, השקעה בעסק או איחוד חובות. באמצעות הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי תוכלו לחיות בהרגשה טובה.

ההפך להלוואות בנקאיות הרגילות, ההלוואה החוץ בנקאית מוצעת בדרך כלל על ידי חברות אשראי ופלטפורמות הלוואות P2P. הם פועלים ללא תלות במערכת הבנקאית הקונבנציונלית ויכולים להציע הלוואות עם כללים ותנאים משתנים. הלוואות אלו אינן בבעלות הבנק ועשויות להגיע עם מחירי ריבית גבוהים יותר בהשוואה להלוואות בנקאיות קונבנציונליות. עם זאת, יש להם יתרונות נוספים, כולל אישורים מהירים יותר ותהליך זכאות פשוט יותר.

היתרונות העיקריים
ישנם מספר יתרונות שהופכים אותם לאופציה נחשקת למי שצריך ללוות. הראשון הוא שתהליך הגשת הבקשה וקבלת האישור להלוואות שאינן מונפקות בבנק הוא בדרך כלל הרבה יותר מהיר ויעיל מאשר הלוואות בנקאיות מסורתיות. באמצעות מלווים מקוונים וכן פלטפורמות עמית לעמית, הלווה יכול לעבור את כל ההליך באינטרנט ובכך לחסוך זמן ודרישה לביקורים פרטניים בסניף של הבנק.

הסיבה השנייה היא שבגלל הלוואות חוץ בנקאיות באישור מיידי בדרך כלל ניתנות להשגה, מה שהופך אותן למתאימים יותר לאלו עם ציון נמוך מהמושלם או עם פחות בטחונות. זה פותח את הדלת להלוואות למי שנדחה ע"י הבנקים מסורתיים. זה מאפשר לאנשים לגשת לכספים שהם צריכים.


הכרת הסיכונים האפשריים הכרוכים בהלוואה חוץ בנקאית
למרות שהלוואות חוץ בנקאיות יש יתרונות רבים, חיוני להכיר בסיכונים האפשריים הכרוכים בהלוואות אלו. אחת הסכנות הגדולות היא שיעור הריבית הגבוה שגובים מוסדות הלוואות חוץ בנקאיים בהשוואה לבנקים מסורתיים. בשל הסיכונים הגדולים יותר העומדים בפניהם בעת הלוואות של לווים עם דירוג נמוך באשראי או בטחונות, לבנקים יש לרוב ריבית גבוהה יותר על מנת לכסות את הסיכוי למחדל.

יתר על כן, הלוואות חוץ בנקאיות יכולות לכלול חיובים נסתרים וחיובים אחרים שהלווה צריך להיות מודע להם. חשוב לבדוק את תנאי של הלוואה. זה כולל את החיובים הפוטנציאליים בגין איחור בתשלום או תשלום מוקדם. למלווים חוץ בנקאיים מסוימים עשויים להיות חיובים גבוהים יותר בגין איחורים או אי-תשלומים.

 

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה